Artykuły

Startup z Polski zdobywa świat – wywiad z Kamilem Adamczykiem, CEO IntelClinic

Data: 2014-02-24 10:00:00

O startupie IntelClinic słyszał już chyba każdy. Kamil Adamczyk, Janusz Frączek i Krzysztof Chojnowski stworzyli specjalną maskę NeurOn, która umożliwia zarządzanie przez użytkownika swoim snem w sposób optymalny, zgodny z jego fazami. Urządzenie zainstalowane w masce monitoruje i analizuje aktywność śpiącego organizmu, a następnie wysyła sygnał aplikacji zainstalowanej na smartfonie, która budzi użytkownika dopiero wtedy, gdy ten znajduje się w najbardziej korzystnej do tego fazie. NeurOn ma już na koncie wiele nagród, a chłopaki z IntelClinic duże doświadczenie w zdobywaniu finansowania na rozwój swojego produktu. O tym, jak polski startup zdobywa świat i dlaczego networking jest najważniejszy rozmawialiśmy z szefem firmy, Kamilem Adamczykiem.

więcej

Prezes PARP zaprezentowała Polski Most Krzemowy

Data: 2013-09-25 14:26:00

Bożena Lublińska-Kasprzak wzięła udział w nowojorskim spotkaniu-webinarium Prezydenta Bronisława Komorowskiego z polskimi firmami technologicznymi wchodzącymi do Doliny Krzemowej oraz organizacjami aktywnie wspierającymi polskie start-upy w USA. Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zaprezentowała założenia projektu systemowego „Polski Most Krzemowy”, który Agencja realizować będzie wspólnie z Ministerstwem Gospodarki.

więcej

Kryteria oceny spółek i proces inwestycyjny - prezentacja

Data: 2013-09-04 15:09:30

Prezentacja pt. "Kryteria oceny spółek i proces inwestycyjny" została omówiona podczas drugiego webinarium z cyklu "Akademia e-Biznesu Vc-View" pt. Czy już czas na inwestora?, które będziemy transmitować dla Państwa 12 września 2013 roku. W webinarium wzięli udział: Marek Borzestowski z Giza Polish Ventures, Dawid Wiener z Usability Tools oraz Ewa Abel z Giza Polish Ventures.

więcej

Wyzwania na rynkach zagranicznych

Data: 2013-01-24 11:01:15

Piąta ścieżka tematyczna pt. Wyzwania to ostania część merytoryczna II Forum e-Biznesu zorganizowanego przez PARP 27 listopada 2012 roku.  Tematem wystąpień, w których głos zabrało 5 przedstawicieli biznesu, były wyzwania, jakie stoją przed młodymi firmami chcącymi oferować e-usługi czy produkty na rynku zagranicznym. Prelegenci w swoich wystąpieniach poruszyli kwestie prawne i finansowe, nie zabrakło także odniesień kulturowych do potencjalnych partnerów oraz odbiorców e-usług za granicą. Wszystkie wystąpienia z V sesji tematycznej można obejrzeć na naszym kanale w serwisie YouTube.

więcej

Marketing - tak samo, czy inaczej?

Data: 2013-01-21 10:01:54

Czwarta ścieżka tematyczna zrealizowana podczas II Forum e-Biznesu, które odbyło się w Warszawie 27 listopada 2012 r. dotyczyła marketingu. Zaproszeni goście, a wśród nich Tomasz Karwatka z Divante, Witold Stawarz z InnovaWeb, Martin Horvath z grupy Fru.pl, Paweł Jarosz z MIT oraz Marek Przystaś z duckiedeck.com spróbowali odpowiedzieć na pytanie o sposób prowadzenia marketingu na rynku zagranicznym.

więcej

Jesteśmy! Ale jak to ogarnąć?

Data: 2013-01-14 12:01:27

To myśl przewodnia trzeciej ścieżki tematycznej zorganizowanej w ramach II Forum e-Biznesu, które poświęcone było zagadnieniom związanym z ekspansją zagraniczną. Paweł Harajda z Olcamp.pl, Andrzej Świderski reprezentujący Grupę EuroFlorist oraz Karol Zieliński z PayLane skupili się na omówieniu sposobów mierzenia efektywności działań na rynku zagranicznym, a także udzielili wielu rad na temat tego, jak poruszać się w obcym ekosystemie.

więcej

Przygotowanie e-usługi do wejścia na rynki zagraniczne

Data: 2013-01-08 10:01:03

Udostępniamy kolejne filmy z II Forum e-Biznesu. Tym razem przygotowaliśmy dla Państwa relację z drugiej ścieżki tematycznej. Prelegenci, a wśród nich Grzegorz Sperczyński z TechnoBoard, Sebastian Sadowski-Romanov z Itro, Maciej Ossowski z Implix czy Rafael Moucka z firmy Positive Power opowiedzieli o sposobach przygotowania firmy do wejścia na zagraniczny rynek w oparciu o liczne przykłady firm z własnego doświadczenia, a także pytania uczestników spotkania. Od dzisiaj można obejrzeć  te wystąpienia na naszym kanale w serwisie YouTube.

więcej

Modele i trendy w ekspansji zagranicznej

Data: 2013-01-04 15:01:03

Udostępniamy kolejne relacje z II Forum e-Biznesu. Ścieżka tematyczna nr 1, która jest jedną z pięciu, jakie przygotowaliśmy dla Państwa, to prawdziwe kompendium wiedzy na temat modeli i trendów w ekspansji zagranicznej. Praktycy, a wśród nich Arkadiusz Skuza reprezentujący aplikację SaveUp i Marcin Beme z Audioteka.pl podzielili się swoimi doświadczeniami i radami na temat wejścia na różne rynki zagraniczne.

więcej

Wywiad z Kenem Globermanem - o szukaniu inwestora za granicą

Data: 2012-12-03 00:00:00

Poszukiwanie przez startupy kapitału inwestycyjnego w Polsce nie jest łatawym zadaniem. A jak to zrobić na rynku zagranicznym? Ken Globerman, mentor wspierający startupy w wywiadzie dla portalu "Wspieramy e-biznes" przekonuje, że polskie przedsiębiorstwa technologiczne są bardzo cenione w światowych konkursach technologicznych, daje kilka rad początkującym przedsiębiorcom na temat tego, jak prowadzić rozmowy z inwestorem za granicą.

więcej

Formularz zgłaszania uwag