Web Analytics

Autor Aleksandra Karolina Ołdak

Wstęp
Współczesna zasobność internetu i prowadzonych w nim działań marketingowych nie pozwala na ujmowanie sukcesu biznesowego w kategoriach oceny sztywnych współczynników opartych jedynie na statystykach. Codziennie miliony użytkowników, przeglądają miliony stron, artykułów, blogów czy emaili. Podstawową zaletą internetu jest możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców, jednak tak obszerna grupa odbiorców może utrudnić pomiar efektywności naszych działań marketingowych. Wtedy sięgamy po Web Analytics, czyli narzędzie służące analizie danych odwiedzalności stron internetowych.

podgląd
Spis treści e-booka

1. Wprowadzenie 4
2. Trochę historii i podstawowe pojęcia 4
3. Technologia 5
4. Narzędzia 8
5. Precyzyjność rozwiązań i inne problemy 9
6. Wybór odpowiedniego narzędzia 9
7. Podsumowanie 10
8. Źródła 10

 

 

 

 

 

 

 

___ Wydrukuj
PODZIEL SIĘ:
Aplikacja mobilna


Zadaj nam pytanie


Możesz zapytać o rozliczanie projektu w ramach działań 8.1 i 8.2 POIG lub zaproponować redakcji ciekawy temat artykułu

pytanie do eksperta pytanie do redakcji
Newsletter

Otrzymuj informacje o ciekawych wydarzeniach ze świata e-biznesu


Formularz zgłaszania uwag