Ekspansja serwisów internetowych na rynki zagraniczne

Autor Mirosław Prywata

Wstęp
Ekspansja na nowe rynki to jeden ze sposobów na rozszerzenie własnej działalności – zwłaszcza w sytuacji, kiedy osiągnęliśmy już kres możliwości rozwoju na rodzimym rynku. Niniejszy e-book skupia się na zagadnieniach rozszerzania działalności w obszarze e-biznesu. Zaprezentowane są przykłady udanych i nieudanych ekspansji na inne rynki. E-book zawiera także sposoby radzenia sobie z barierami w ekspansji.

podgląd
Spis treści e-booka
  1. Wprowadzenie 4
  2. Przykłady udanych i nieudanych biznesów 4
    Aukcje internetowe – allegro 4
    NetSprint 5
    PlayOK.com (kurnik.pl) 5
    Oponeo 5
    GoG.com 6
    Q-workshop 6
    Delfi (kraje nadbałtyckie) 6
    Stock.xchng 7
    erento 7
    Apteki internetowe 8
    Yandex, czyli nie wszędzie jest Google 9
  3. Sposób radzenia sobie z barierami w ekspansji serwisów internetowych 10
    Sposoby radzenia sobie z barierami prawnymi 10
    Sposoby radzenia sobie z barierami podatkowymi 11
    Sposób radzenia sobie z barierami językowymi 11
    Sposób radzenia sobie z brakiem środków finansowych 12
    Radzenie sobie z brakiem dostępu do informacji gospodarczej 13
    Bariera związana z brakiem odpowiednich certyfikatów wymaganych na rynkach zewnętrznych 13
  4. Podsumowanie 13
  5. Literatura 14
___ Wydrukuj
PODZIEL SIĘ:
Aplikacja mobilna


Zadaj nam pytanie


Możesz zapytać o rozliczanie projektu w ramach działań 8.1 i 8.2 POIG lub zaproponować redakcji ciekawy temat artykułu

pytanie do eksperta pytanie do redakcji
Newsletter

Otrzymuj informacje o ciekawych wydarzeniach ze świata e-biznesu


Formularz zgłaszania uwag