Użyteczność w aplikacjach B2B

Autor Jacek Hetman

Wstęp

Aplikacje Business-to-Business (B2B), rozumiane jako kompletne, samodzielne programy użytkowe, przeznaczone do obsługi relacji i transakcji między przedsiębiorcami, są bardziej skomplikowane i bardziej wymagające niż aplikacje webowe Business-to-Customer (B2C) skierowane do indywidualnego odbiorcy. Produkty i usługi oferowane podmiotom gospodarczym są bardziej rozbudowane, a proces zakupu jest bardziej złożony niż w przypadku handlu detalicznego. E-book omawia charakterystykę aplikacji B2B i wytyczne dla projektantów aplikacji B2B oraz pokazuje trendy w zachowaniach klientów biznesowych przy korzystaniu z aplikacji, szukaniu informacji i zamawianiu produktów i usług.

Spis treści

Tematyka e-Booka 4
Charakter aplikacji B2B 5
Wytyczne dla aplikacji B2B 7
Streszczenie e-Booka 12
Polecana literatura 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

___ Wydrukuj
PODZIEL SIĘ:
Aplikacja mobilna


Zadaj nam pytanie


Możesz zapytać o rozliczanie projektu w ramach działań 8.1 i 8.2 POIG lub zaproponować redakcji ciekawy temat artykułu

pytanie do eksperta pytanie do redakcji
Newsletter

Otrzymuj informacje o ciekawych wydarzeniach ze świata e-biznesu


Formularz zgłaszania uwag