Budowanie wiarygodności w e-commerce

10 niezbędnych aplikacji w chmurze dla przedsiębiorcy MŚPAutorzy

Marcin Kraska
Kinga Szewczyk

Wstęp

Handel elektroniczny to ważny i od wielu lat systematycznie rozwijający się segment polskiej i europejskiej gospodarki. W 2011 r. polski e-handel wypracował wartość niemal 18 mld złotych. Jakie przeszkody stoją na drodze do jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju e-commerce? W ujęciu transgranicznym należą do nich problemy związane z brakiem jednolitego prawa, płatnościami, dostawami, bezpieczeństwem danych o konsumentach, rozstrzyganiem sporów, a także ograniczonym zaufaniem konsumentów do handlu elektronicznego i usług internetowych. Wzbudzenie zaufania konsumentów to czynnik kluczowy dla rozwoju e-handlu, zaufanie zaś związane jest ze stałym i systematycznym wzrostem wiarygodności. W niniejszym opracowaniu przedstawimy kilka czynników budujących wiarygodność w handlu elektronicznym.

Budowanie wiarygodności w e-commerceSpis treści e-booka

1 Wprowadzenie
2 Czynniki budujące wiarygodność
2.1 Strona www
2.2 Informacje podstawowe i dodatkowe
2.2.1 Przedstaw się
2.2.2 Zdefiniuj zasady współpracy
2.2.3 Chroń dane osobowe swoich klientów
2.2.4 Zadbaj o swoją ofertę
2.2.5 Pomagaj
2.3 Certyfikat SSL
2.4 Opinie i referencje
2.5 Certyfikaty i znaki zaufania
3 Podsumowanie

 

 

 

 

  • Data publikacji: 2013-03-28 09:03:34
  • Data modyfikacji: 2013-09-09 11:33:10
Wydrukuj
Aplikacja mobilna


Zadaj nam pytanie


Możesz zapytać o rozliczanie projektu w ramach działań 8.1 i 8.2 POIG lub zaproponować redakcji ciekawy temat artykułu

pytanie do eksperta pytanie do redakcji
Newsletter

Otrzymuj informacje o ciekawych wydarzeniach ze świata e-biznesu


Formularz zgłaszania uwag