Facebook jako narzędzie dla e-marketerów

Autor Marcin Cichoń

Wstęp

Chyba nie ma już na świecie użytkownika Internetu, który nigdy nie słyszał o Facebooku. Ten popularny serwis społecznościowy może pochwalić się 901 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie oraz 526 milionami użytkowników dziennie. Ponadto Na Facebooku codziennie umieszczanych jest 300 milionów zdjęć oraz 3,2 miliardów komentarzy. Każdego dnia zawieranych jest także 125 miliardów znajomości.

Ten ogromny potencjał Facebooka odkryty został także przez specjalistów marketingu internetowego na całym świecie. Za zaangażowaniem użytkowników przyszły także globalne marki, jak również lokalne biznesy.

E-book który przygotowaliśmy jest zbiorem informacji przydanych przy własnoręcznym prowadzeniu kampanii marketingowych w mediach społecznościowych. Oprócz podstawowych rad w kwestii budowania zaangażowania fanów, dużą część publikacji poświęciliśmy statystykom Facebook Insights. Możliwość pomiaru działań na Facebooku jest wszakże bardzo istotna w kreowaniu wizerunku własnego biznesu.


podgląd
Spis treści e-booka

1 Wstęp
2 Pięć wskazówek na efektywne wykorzystanie Facebook Timeline
2.1 Zamieszczaj obrazki w postach
2.2 Uważnie wybierz swoje zdjęcie w tle
2.3 Zwróć uwagę na statystyki
2.4 Wyróżniaj lub przypinaj najlepsze posty
2.5 Uporządkuj swoje aplikacje
3 Nowy wygląd profili firmowych na Facebooku. Sześć zmian o których powinieneś wiedzieć
3.1 Nowy wygląd i wrażenia
3.2 Zmniejszona widoczność zakładek
3.3 Brak strony docelowej (landing-page)
3.4 Nowy sposób prezentacji treści
3.5 Zmiana wyglądu aplikacji i strony
3.6 Prywatne wiadomości pomiędzy firmą a użytkownikiem
4 Facebook Insights - statystyki pomocne w marketingu w social media
4.1 Podstawowe wskaźniki Facebook Insights
4.2 Wiralność postów
4.3 Podział demograficzny fanów
4.4 Pomiar zasięgu
4.5 Liczba osób, które o tym mówią
4.6 Ilość meldowań
4.7 Eksport danych
5 Przykłady kreatywnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
5.1 Kraft Macaroni & Cheese's Jinx
5.2 Ingo's Face Logo
5.3 BlueCross BlueShield of Minnesota's Human Doing
5.4 GranataPet's Foursquare-Enabled Billboard
5.5 Reinert Sausages's Wurst-Face App

 

___ Wydrukuj
PODZIEL SIĘ:
Aplikacja mobilna


Zadaj nam pytanie


Możesz zapytać o rozliczanie projektu w ramach działań 8.1 i 8.2 POIG lub zaproponować redakcji ciekawy temat artykułu

pytanie do eksperta pytanie do redakcji
Newsletter

Otrzymuj informacje o ciekawych wydarzeniach ze świata e-biznesu


Formularz zgłaszania uwag