Ścieżki tematyczne Forum

8.00 - 9.00 REJESTRACJA
9:00 - 9:10 MICHAŁ BONI - MINISTER ADMINISTRACJI I CYFRYZACJI
9:10 - 9:20 PREZES PARP - BOŻENA LUBLIŃSKA-KASPRZAK
9:20 - 10:00 WRĘCZENIE NAGRÓD w Konkursie na Innowacyjną E-usługę i Innowacyjną Technologię B2B
10:00 - 10:45 I SESJA PLENARNA (sala Rzym) - WYSTĄPIENIE GOŚCIA ZAGRANICZNEGO - KEN GLOBERMAN
10:45 - 11:00 PRZERWA/KAWA
  ścieżka 1
sala Paryż C

szczegóły
ścieżka 2
sala Paryż B

szczegóły
ścieżka 3
sala Paryż A

szczegóły
ścieżka 4
sala Londyn A

szczegóły
ścieżka 5
sala Londyn B

szczegóły
ścieżka 6
sala Rzym

szczegóły
nazwa ścieżki
EKSPANSJA ZAGRANICZNA - PO CO, DOKĄD I JAK?
GLOBALNY E-BIZNES - JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ?
JESTEŚMY! ALE JAK TO OGARNĄĆ?
MARKETING - TAK SAMO CZY INACZEJ?
WYZWANIA 
DYLEMATY EKSPANSJI - SESJA INWESTYCYJNA
11:00 - 11:40 Modele wejścia na rynki zagraniczne i cel ekspansji zagranicznej Zasoby firmy w kontekście wejścia na rynki zagraniczne. Co jest potrzebne? Badania i analizy rynków zagranicznych - gdzie szukać informacji, jak realizować badania? E-usługa na rynku zagranicznym - proste rozszerzenie, adaptacja czy nowy produkt? Globalizacja e-usługi - wyzwania kulturowe Udany start-up a finansowanie ekspansji na rynkach międzynarodowych
11:55 - 12:35 Przygotowanie polskiego start-up'u e-biznesowego do wejścia na rynek amerykański - studium przypadku SaveUp Strategia ekspansji: kraj, segment, liczba krajów, liczba segementów. Koncentracja czy dywersyfikacja? Analiza popytu i konkurencji  na rynku docelowym

Promocja e-usługi za granicą - ten sam przekaz czy zupełnie nowa koncepcja? - Studium przypadku opentravel.com

Aspekty prawne ekspansji zagranicznej - na co zwracać szczególną uwagę?
12:50 - 13:30 Jak zbudować markę na rynku europejskim bez wystarczającego zaplecza finansowego - studium przypadku Youartme.com Ekspansja zagraniczna - czynniki ryzyka Obsługa klienta na rynku zagranicznym - tak samo czy zupełnie inaczej? Dobór strategii marketingowej e-usługi do rynku docelowego - studium przypadku fru.pl Aspekty finansowe i przepisy podatkowe na rynkach docelowych - polski startup w Skandynawii - studium przypadku Lookmash.net Dylematy ekspansji - rynek największy czy najbliższy? Miejsca szczególnie przyjazne dla inwestorów.
13:45 - 14:25

Wybór modelu wejścia na rynek zagraniczny - studium przypadku audioteka.pl

Wiarygodność polskiej marki - jak ją budować? Koszty wejścia e-usługi na nowe rynki i źródła przychodów na rynkach docelowych Strategia cenowa dla e-usługi na rynku zagranicznym Kadra współpracująca na rynkach zagranicznych - kogo potrzebujemy, jak jej szukać? 
14:40 - 15:20 Miejsca sukcesu, czyli gdzie zawsze świeci słońce dla start-up'ów - najlepsze kierunki dla ekspansji zagranicznej Jak budowałem markę mojej e-usługi na rynku docelowym? - studium przypadku Filmaster.tv Jak przygotowywaliśmy naszą e-usługę do ekspansji zagranicznej? - studium przypadku firmy Benhauer Marketing e-usługi na rynkach zagranicznych - studium przypadku duckiedeck.com Sukces polskiej e-usługi na rynkach międzynarodowych - studium przypadku (red Sky) PNOP.com - dogonić konkurencję Realna wycena biznesu w momencie ekspansji. Jak dokonać dużego wzrostu nie tracąc kontroli nad biznesem?
15:35 - 16:20 II SESJA PLENARNA (sala Rzym) z udziałem gościa zagranicznego - ANDREW RASIEJ
16:30 - 17:30 KOKTAJL

 

___ Wydrukuj
PODZIEL SIĘ:

Formularz zgłaszania uwag