Webinarium odc. 4 - Świadomy brand – kreacja i strategia rozwoju marki start-upu

Czwarte webinarium pt:

Świadomy brand - 
kreacja i strategia rozwoju marki start-upu

Transmisja online odbyła się w czwartek, 21 listopada 2013 r. o godzinie 10:00

Czwarte webinarium z cyklu "Akademia e-Biznesu VC-View" poświęciliśmy tematyce kreowania marki start-upu. Maciej Sadowski ze Startup Hub Poland odpowiedział na pytanie, dlaczego rozwój brandu to ważny proces powstawania każdego start-upu oraz zaprezentował punkty zwrotne rozwoju świadomej marki dla biznesu we wczesnej fazie organizacji. W studio telewizyjnym Web-TV gościliśmy również Dariusza Mazurkiewicza, założyciela znanej marki płatności mobilnych SkyCash. Podczas webinarium, Dariusz Mazurkiewicz opowiedział o ścieżce, jaką pokonał SkyCash od momentu otrzymania dotacji w ramach działania 8.1 POIG do zostania jednym z liderów płatności mobilnych w kraju. Spotkanie poprowadziła Victoria Okonkwo z Giza Polish Ventures.

Oglądaj webinarium:


Uczestnicy webinarium:

Dariusz Mazurkiewicz - dyrektor zarządzający SkyCash Poland S.A. Absolwent Zarządzania finansami Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej. W latach 2002 - 2006 związany z Grupą Michelin we Francji na stanowiskach kontrolera i później dyrektora finansowego. W latach 2006 - 2008 Wiceprezes Zarządu i dyrektor finansowy Interia.pl SA. W latach 2008 - 2010 jako Prezes zarządu Bauer-Weltbild Media rozwijał sprzedaż multichannel w segmencie mediowym. Obecnie Dyrektor zarządzający w Zarządzie SkyCash Poland S.A. Posiada doświadczenie w obszarze finansów przedsiębiorstw, e-commerce oraz direct marketingu.

 

 

Maciej Sadowski - StartUp Hub Poland. Współzałożyciel i prezes zarządu fundacji StartUp Hub Poland, ktorej misją jest zachęcanie wynalazców i przedsiębiorców high-tech zza granicy to zakładania w Polsce spółek technologicznych, wspieranie ich rozwoju i inkubacja. Manager sprzedaży w przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych oraz e-commerce, także we wczesnej fazie ich rozwoju (m.in. Proceed Media, Gruper.pl), odpowiedzialny m.in. za tworzenie struktur sprzedażowych i wsparcia sprzedaży. Trener miękkich umiejętności biznesowych i sprzedaży b2b. Absolwent WDiNP UW (spec. studia europejskie), magister filozofii UW. Doktorant i nauczyciel akademicki w Uniwersytecie Warszawskim (m.in. logika, filozofia analityczna, studia regionalne Europy Wschodniej). Członek International Political Science Association.

 


Wiktoria Okonkwo - Executive Assistant Giza Polish Ventures.
Założycielka i właścicielka agencji aktorsko-modelingowej Difference Models&Actors, absolwentka specjalności Publicystyka Ekonomiczna i Public Relations na poznańskim wydziale ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego oraz aktywistka z zacięciem dziennikarskim. W funduszu Giza Polish Ventures I odpowiedzialna za administrację, relacje inwestorskie i PR. Wcześniejsze doświadczenie dziennikarskie gromadziła podczas praktyk w portalu flashfashion.pl, następnie w Polsacie News, a także w redakcji Planety FM oraz Radia Kolor. Ze środowiskiem start-upowym związana od ponad dwóch lat dzięki rozwijaniu własnej działalności oraz pracy w funduszu venture capital.

 

 

Dla kogo?

Cykl Akademii e-Biznesu kierujemy przede wszystkim do przedsiębiorców zainteresowanych  finansowaniem w postaci inwestycji kapitałowych. Zdobędą oni wiedzę na temat kryteriów i sposobu inwestowania funduszy Venture Capital oraz poznają spojrzenie inwestorów na  innowacyjne spółki. Do oglądania, a także zabrania głosu w dyskusji zapraszamy również wszystkich tych, którzy interesują się inwestycjami kapitałowymi, korzystają z dotacji unijnych lub w przyszłości chcieliby założyć firmę i poszukać dla siebie odpowiedniego sposobu finansowania.

W ramach Akademii e-Biznesu - VC View będziemy cyklicznie prezentować zagadnienia związane z funkcjonowaniem funduszy Venture Capital w Polsce i na świecie. Pierwsze webinarium poświęcone zostało omówieniu kapitału intelektualnego (oglądaj poprzednie webinaria). Kolejne spotkania tworzą pełną ścieżkę rozwoju e-biznesu - od dojrzewania start-upu do wejścia inwestora, aż do wyjścia i prowadzenia samodzielnego biznesu. W ramach prezentowanego cyklu podsumujemy ponadto światowe trendy w e-biznesie z punktu widzenia najchętniej podejmowanych inwestycji.

Przyłącz się – zadaj swoje pytanie!

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją pt. "Brand jako proces: punkty zwrotne rozwoju świadomej marki dla biznesu we wczesnej fazie organizacji", która została omówiona podczas czwartego webinarium Akademii e-Biznesu VC-View, a także do zadawania pytań naszym gościom. Zapraszamy do zadawania pytań w komentarzach na web.gov.pl oraz na facebooku.

Pobierz prezentację

Dołącz do nas na facebooku

Organizatorzy:

___ Wydrukuj
PODZIEL SIĘ:
Newsletter

Otrzymuj informacje o ciekawych wydarzeniach ze świata e-biznesu


Formularz zgłaszania uwag