Artykuły

Akademia e-Biznesu SEM - Reklamy Wideo TrueView dla Adwords

Data: 2013-10-15 15:00:00

Już jakiś czas temu w Adwords pojawiła się możliwość zarządzania kampaniami wideo z poziomu osobnego interfejsu. Za pomocą Adwords dla wideo możemy w prosty sposób  umieszczać reklamy, zwane TrueVieweiev, w serwisie YouTube. Wcześniej wszystkie kampanie wideo były tworzone za pomocą narzędzia do tworzenia reklam graficznych. W Adwords dla wideo emitowane są reklamy wyłącznie w modelu CPV, co oznacza, że płacimy za pełne obejrzenie reklamy.

więcej

Akademia e-Biznesu SEM - Kampanie rozszerzone Google Adwords

Data: 2013-10-08 13:10:16

Od 22 lipca wszystkie kampanie w systemie Google AdWords zostały uaktualnione do tzw. rozszerzonych. Intencją wyszukiwarkowego giganta było dostosowanie kampanii reklamowych do zmieniającego się sposobu konsumpcji mediów internetowych. W dzisiejszych czasach coraz więcej użytkowników korzysta w ciągu dnia z wielu urządzeń posiadających dostęp do internetu. Inna jest też struktura zapytań i potrzeby użytkowników wykorzystujących rożne urządzenia. Aby lepiej sobie radzić z nowymi możliwościami oferowanymi przez system Adwords, postanowiliśmy opisać sposoby polepszenia efektywności kampanii rozszerzonych.

więcej

Akademia e-Biznesu SEM - Segmentacja kluczem do sukcesu w analityce internetowej

Data: 2013-10-01 15:46:00

Segmentacja jest jednym z najistotniejszych działań w procesie analizy danych internetowych. Prowadząc analizy ruchu w witrynie musimy zawsze brać pod uwagę kontekst. Przykładowo informacja że współczynnik odrzuceń w danym miesiącu wyniósł średnio 85% nie jest dla nas zbyt wartościowa z punktu widzenia analizy danych. Nie wiemy przecież czy jest to dobry czy zły wynik.

więcej

Akademia e-Biznesu SEM - Sieć reklamowa Google (Google Display Network)

Data: 2013-09-24 12:44:00

Google Adwords to nie tylko wyszukiwarka, ale także bardzo dynamicznie rozwijana w ostatnim czasie sieć reklamowa, w której skład wchodzą tysiące witryn internetowych, serwis YouTube i inne witryny Google, takie jak na przykład poczta Gmail. Dokładna liczba stron stanowiących sieć reklamową nie jest znana, jednak Google zapewnia, że ich sieć dociera do ponad 83% internautów z całego świata.

więcej

Akademia e-Biznesu SEM - Śledzenie kampanii w Google Analytics

Data: 2013-09-10 11:09:16

Prowadzenie kampanii reklamowych w Internecie daje nam jedną zasadniczą przewagę na aktywnością offline – jest zdecydowanie najlepiej mierzalne. Dzięki temu, mamy nie tylko możliwość oceny efektów przeprowadzonych działań, ale także możemy na bieżąco optymalizować ich parametry i tym samym poprawiać skuteczność.

więcej

Akademia e-Biznesu SEM - Wyszukiwanie mobilne

Data: 2013-09-03 00:00:00

Od jakiegoś czasu branża reklamowa na hasło marketing mobilny reaguje przyspieszonym biciem serca. Mówi się, że każdy najbliższy rok będzie dla tego segmentu przełomowy. Rzeczywiście, wiele wskazuje na to, że tym razem tak może być. Z pewnością istotną przestrzenią w mobilnym torcie reklamowym będzie wyszukiwarka. Warto zatem przyjrzeć się, czym wyszukiwanie w komórkach i tabletach różni się od stacjonarnego i czy w ogóle się różni?

więcej

Akademia e-Biznesu SEM - Narzędzia dla specjalisty SEM

Data: 2013-08-27 09:05:00

Obecnie marketerzy nie muszą polegać tylko na swojej intuicji. Mają do dyspozycji cały szereg narzędzi (dostarczanych głównie przez Google), które mogą znacznie ułatwić budowę marki w internecie, czy pozwolić poznać zachowania użytkowników wyszukiwarki. Przyjrzyjmy się najważniejszym z nich.

więcej

Akademia e-Biznesu SEM - SEO czy PPC?

Data: 2013-08-20 01:00:00

Pozycjonowanie czy AdWords? Wyniki organiczne czy linki sponsorowane? SEO czy PPC? Ten różnie określany problem dotyczy wielu osób podejmujących decyzję o promocji swojej strony w wyszukiwarce. Oceniając oba te obszary w oparciu o 10 kryteriów, postarajmy się odpowiedzieć na to pytanie.

więcej

Akademia e-Biznesu SEM - Jak działa wyszukiwarka?

Data: 2013-08-13 16:28:01

Sposób działania wyszukiwarki na pierwszy rzut oka może wydawać się bardzo skomplikowany. Łatwiej jest zrozumieć funkcjonowanie Google poprzez zastosowanie analogii „bibliotekarza”, którą najlepiej obrazuje film stworzony wspólnie przez Common Craft i Search Engine Land.

więcej
1 2

Formularz zgłaszania uwag