Akademia e-Biznesu w Łodzi - Planowanie marketingowe dla e-usługi

Zapraszamy do zapoznania się z materiałem wideo, a także prezentacjami prelegentów, którzy wzięli udział w spotkaniu organizowanym w ramach Akademii e-Biznesu w Łodzi 4 października 2012 roku. 

Tytuł prezentacji Prelegent Prezentacja Video
Strategia marketingowa e-usług - jak tworzyć koncepcję promocji? Adam Pioch z firmy Digital Generation Plik PDF
Analiza potencjalnych klientów w kontekście strategii marketingowej Małgorzata Latuszek z firmy Columb Technologies Plik PDF
Jak ustalać ceny e-usług? E-strategie cenowe. Polityka cenowa firmy Paweł Jarosz z firmy Mazowiecki Inkubator Technologiczny Plik PDF
Dystrybucja i proces świadczenia e-usługi - optymalizacja działań. Kanały dystrybucji wg Business Model Canvas i Lean Canvas Jarosław Stegliński z firmy Exis.pl Plik PDF
E-usługa - produkt, asortyment, wizualizacja e-usługi, marka Mirosław Smużniak z firmy Mireks Plik PDF
Plan marketingowy e-usługi - studium przypadku Piotr Zieliński z firmy goplaces.pl Plik PDF
___ Wydrukuj
PODZIEL SIĘ:

Formularz zgłaszania uwag