Akademia e-Biznesu w Zielonej Górze - Relacje z klientami

Zapraszamy do zapoznania się z materiałem wideo, a także prezentacjami prelegentów, którzy wzięli udział w spotkaniu organizowanym w ramach Akademii e-Biznesu w Zielonej Górze 10 października 2012 roku.

Tytuł prezentacji Prelegent Prezentacja Video
Sposoby pozyskiwania klienta. Zmiana strategii - od mass marketingu do interkatywnej konwersacji z klientem Tomasz Karwatka z firmy Divante Plik PDF
Zbudowanie procesu relacji z klientem Adam Pioch z firmy Digital Generation Adam Pioch Plik PDF
Utrzymanie procesu relacji z klientem. ROI z działań Customer Experience dr inż. Robert Barski z firmy Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Uniwersytetu Zielonogórskiego Plik PDF
Badania satysfakcji klienta Malwina Sakowska z firmy Perceptus Sp. z o.o. Plik PDF
Kompetencje pracownicze w procesie obsługi klienta - jak poziom zaangażowania pracowników wpływa na poziom lojalności i satysfakcji klienta? Marta Bojanowska z firmy Petra Sp. z o.o. (petrait.pl) Plik PDF
PCase study Budowa standardów obsługi klienta - studium przypadku Kapustka Marcin z firmy smscentral.pl Plik PDF
___ Wydrukuj
PODZIEL SIĘ:

Formularz zgłaszania uwag