Akademia e-Biznesu w Szczecinie - Mierzenie skuteczności działań internetowych

Zapraszamy do zapoznania się z materiałem wideo, a także prezentacjami prelegentów, którzy wzięli udział w spotkaniu organizowanym w ramach Akademii e-Biznesu w Szczecinie 6 listopada 2012 roku.

Tytuł prezentacji Prelegent Prezentacja Video
Wykorzystanie narzędzi statystycznych w podejmowaniu decyzji biznesowych dotyczących strony internetowej. Analiza oglądalności serwisów internetowych Paweł Steinke z firmy home.pl Plik PDF
Wykorzystanie narzędzi statystycznych w podejmowaniu decyzji biznesowych dotyczących kampanii internetowej na podstawie statystyk Maciej Mikulski z firmy DORFIN sp. z o.o. Plik PDF
Narzędzia do analizy działań marketingowych w internecie: Google Analytics & Webmaster Tools oraz analityka social media Maciej Jankowski z Fundacji Rozwoju Branży Internetowej "Netcamp" Plik PDF
Lejek sprzedażowy. Konwersje na stronie internetowej. Zasady performance marketing: działania reklamowe w internecie ukierunkowane na wywołanie konkretnej i mierzalnej reakcji odbiorców, jak na przykład wypełnienie formularza na stronie www lub zakup produktu online; lead generation Tomasz Kryk z firmy Sendingo sp. z o.o. Plik PDF
RTB - narzędzia Marta Lech-Maciejewska z firmy iBillboard.pl Plik PDF
Skuteczne wprowadzanie e-usługi do AppStore, case study. Modele promocji i sposoby pozyskiwania użytkowników Michał Górski z firmy Stopango Plik PDF
___ Wydrukuj
PODZIEL SIĘ:

Formularz zgłaszania uwag