E-PUNKT Punkt kontaktowy dla Usługodawców i Usługobiorców

O portalu

O portalu

Portal Punkt kontaktowy dla Usługodawców i Usługobiorców „e-PUNKT” powstał na podstawie dyrektywy 2000/31/WE o handlu elektronicznym w celu świadczenia pomocy informacyjnej usługodawcom i usługobiorcom w zakresie praw i obowiązków umownych, jak również na temat procedur reklamacyjnych oraz naprawiania szkody w przypadku sporów, łącznie z informacjami na temat praktycznych aspektów związanych z wykorzystaniem tych procedur.

Punkt kontaktowy pełni funkcję informacyjną dla swoich beneficjentów oraz popularyzuje wykorzystywanie e-umiejętności w obrocie gospodarczym, w którym biorą udział mali i średni przedsiębiorcy oraz usługobiorcy – prywatni użytkownicy Internetu.

Pragniemy podkreślić, że chcemy by e-PUNKT, podobnie jak inne działania tego typu organizowane przez PARP, był organizmem żywym, reagującym na bezpośrednie potrzeby jego użytkowników. W związku z tym szczególnie Państwa zachęcamy nie tylko do wykorzystywania w pełni usług oferowanych przez Punkt, ale również do przekazywania nam swoich uwag, na temat funkcjonowania Punktu oraz sugestii, czego by Państwo od Punktu oczekiwali i jakie informacje chcieliby Państwo w ramach Punktu otrzymywać.

 

Informacja o zakończeniu projektu

Uprzejmie informujemy, iż Punkt Kontaktowy dla Usługodawców i Usługobiorców „e-PUNKT" będzie funkcjonował w obecnej formule do 25 sierpnia br. Związane jest to z połączeniem z portalem biznes.gov.pl, prowadzonym przez Ministerstwo Rozwoju, które będzie kontynuowało działania e-PUNKTU. Materiały tematycznie powiązane z e-PUNKTEM będą zamieszczana w sekcji "Dla Przedsiębiorcy": www.biznes.gov.pl/przedsiebiorcy/biznes-w-polsce/prowadze-firme/relacje-z-konsumentem.

 

Informacje o dofinansowaniu z PARP:

Informacji o programach pomocowych realizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości udziela Informatorium PARP. Nasi informatorzy są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 16:00 pod numerami telefonów:

dla beneficjentów ze strefy numeracyjnej (22):

432 89 91, 432 89 92, 432 89 93

dla beneficjentów z pozostałych stref uruchomiliśmy także infolinię:

0 801 33 22 02*

* koszt połączenia jak za połączenie lokalne

Infolinia jest obsługiwana przez ekspertów z Regionalnych Instytucji Finansujących oraz z PARP. Pytania można zadawać również drogą poczty elektronicznej na adres:

info@parp.gov.pl

W związku z bardzo dużą liczbą zapytań wpływających do Informatorium PARP informujemy, że termin odpowiedzi na przesłane pytania został wydłużony do około 7 dni roboczych. Za utrudnienia przepraszamy.

 

Kontakt do PARP:

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa
Recepcja tel.: (22) 432 80 80, 432 71 25
fax: (22) 432 86 20, 432 84 04

___ Wydrukuj
PODZIEL SIĘ:


Prawa konsumenta

Mikroporady.pl

CEIDG

EU-GO

Mikroporady.pl



Formularz zgłaszania uwag

Portal "e-PUNKT" - www.e-punkt.gov.pl



Punkt kontaktowy jest skierowany w szczególności do sektora MSP usług elektronicznych oraz internautów - odbiorców tych usług. Jego głównym zadaniem jest świadczenie usług informacyjnych z zakresu prawa obrotu elektronicznego. Zadanie finansowane jest przez Ministerstwo Gospodarki ze środków budżetu państwa.