E-PUNKT Punkt kontaktowy dla Usługodawców i Usługobiorców

Polecamy e-book e-PUNKTU pt. „Dyrektywa konsumencka – opis wybranych zmian”

Przedsiębiorcy działający w handlu elektronicznym muszą zmierzyć się z dodatkowymi wymogami prowadzenia działalności – poza obowiązującymi ich standardowymi regulacjami są zobowiązani do przestrzegania dodatkowych przepisów regulujących prawa konsumentów w związku ze świadczeniem usług na odległość.

Ustawa o ochronie praw konsumenta wprowadza szereg zmian, które znacząco wpłyną na handel internetowy. W najnowszej publikacji e-PUNKTU przedstawione zostały praktyczne aspekty tych zmian. Przedstawione informacje będą przydatne zarówno dla sprzedawców jak i konsumentów.

Opracowanie może stanowić uzupełnienie do e-booka pt. „Prawo obrotu elektronicznego. Zmiany w przepisach”. Publikacja dostępna jest w formie e-booka, który można pobrać ze strony portalu:

 

Dyrektywa konsumencka – opis wybranych zmian (PDF)

 

Dyrektywa konsumencka – opis wybranych zmian

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Należy zaznaczyć, iż opracowanie zawiera jedynie informacje natury ogólnej, które nie stanowią porad księgowych, podatkowych, inwestycyjnych, finansowych, konsultingowych, prawnych czy innych. Nie należy wyłącznie na podstawie publikacji podejmować decyzji, dotyczących działalności przedsiębiorstwa. Istnieje konieczność weryfikacji zapisów z prawnikiem pod kątem aktualności treści zawartych w e-booku.

  • Data publikacji: 2014-12-03 15:12:59
  • Data modyfikacji: 2014-12-03 15:59:35
Wydrukuj


Prawa konsumenta

Mikroporady.pl

CEIDG

EU-GO

Mikroporady.pl



Formularz zgłaszania uwag

Portal "e-PUNKT" - www.e-punkt.gov.pl



Punkt kontaktowy jest skierowany w szczególności do sektora MSP usług elektronicznych oraz internautów - odbiorców tych usług. Jego głównym zadaniem jest świadczenie usług informacyjnych z zakresu prawa obrotu elektronicznego. Zadanie finansowane jest przez Ministerstwo Gospodarki ze środków budżetu państwa.